Wyraz niezadowolenia studentów PG: Odsłona druga
2009-06-19, Piątek 00:12:52 +0200, autor Karol „Zal” Zalewski, licencja LPRCTKC
] >
2009-06-19, Piątek 00:12:52 +0200, autor Karol „Zal” Zalewski, licencja LPRCTKC
Możesz wykorzystać Markdown. Znaczniki HTML nie działają!
Wysyłając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na zasadach licencji CC BY-NC-SA 3.0. Jeżeli się na to nie zgadzasz - nie komentuj.
2009-06-19, Piątek 08:08:39 +0200
Niesamowici są ;D Chociaż zamiast tego mogliby kiedyś pomyśleć o utworzeniu z tego środkowego palca...
2009-06-19, Piątek 09:09:04 +0200
@Paolo: Wulgaryzmy już były. Smutna minka jest natomiast "w sam raz" :D Pasuje do sytuacji i zachowuje kulturę.
2009-06-19, Piątek 11:00:34 +0200
eh.. dla takich akcji żałuje, że już tam nie mieszkam. Ale dla nalotów to się cieszę, że nie :)
2009-06-19, Piątek 13:00:00 +0200
huj.
2009-06-19, Piątek 13:41:00 +0200
Relacja poszkodowanego: http://wklejaj.pl/yvfzx
2009-06-19, Piątek 16:41:10 +0200
Dobrze że takie akcje omijają moje dawne miasteczko akademickie w Łodzi, rektorzy twardsi czy jak ?
2009-06-19, Piątek 16:41:51 +0200
naszym rektorem jest Informatyk ;]
2009-06-19, Piątek 16:44:58 +0200
a właśnie kto teraz jest rektorem na UŁ ?
2009-06-19, Piątek 18:38:48 +0200
Ło Jezus! Druzgocąca ta odpowiedź! Policja na pewno sra po gaciach i już więcej nigdy nie będzie wbijać do akademików!
A tak poważnie, to nie żebym miał coś przeciw takiej buźce, bo ona nie przeszkadza, ale odpowiedzią na takie akcje policji na pewno jest żadną. Odpowiedzią powinny być:
1) Demonstracja przeciw represyjnym działaniom policji (i przeciw prawom autorskim tak egzekwowanym zarazem)
2) Okupacja biura rektora, który jest kawałem skurvviela, że już któryś raz zezwala na takie wjazdy bez podstaw (wcześniej mówiono, że wjazdy mają być tylko w przypadku dziecięcej pornografii, oczywiście nikt czegoś podobnego nie maił, a wjazd był). Okupacja do czasu, aż rektor zapewni, że będzie respektował uniwersytecką autonomię.
2009-06-19, Piątek 19:27:58 +0200
uniwersytecką autonomię? a uczelnia to państwo w państwie? skoro mogą ci wjechac na chatę, to do akademika tym bardziej i rektor tu nie ma nic do gadania.
2009-06-19, Piątek 20:26:18 +0200
"(wcześniej mówiono, że wjazdy mają być tylko w przypadku dziecięcej pornografii, oczywiście nikt czegoś podobnego nie maił, a wjazd był)"
Żadnych /b/tardów w akademiku? Nie uwierzę.
2009-06-19, Piątek 21:21:16 +0200
Eh, życie...
Jaka szkoda, że mieszkam z drugiej strony :)
2009-06-19, Piątek 21:47:23 +0200
więcej takich okiennych obrazków, bo policja najwyraźniej je lubi i wiele zrobi, aby obejrzec kolejny.
2009-06-19, Piątek 22:38:41 +0200
@Clou: poczytaj konstytucję, to się dowiesz o co chodzi z autonomią uniwersytecką...
2009-06-19, Piątek 23:25:55 +0200
do Kfasek:
500 GB anime, muzyki itp? Autor tekstu z wklejaj.pl pewnie uważa, że niesłusznie Go ukarają (jeśli w ogóle). Po jaką cholerę Mu w ogóle tyle rzeczy na kompie? Mania ściągania z dc. W USA kobieta dostała 2mln $ za 24 mp3ki - przegięcie totalne. Ale Ty (autor tekstu z wklejaj.pl) znowu przegiąłeś w drugą stronę.
Sesję to zawalisz dlatego, że oglądałeś te 500 GB anime cały czas, a nie dlatego, ze Ci kompa zabrali. Nie popieram takich akcji policji, ale stary, spójrz na siebie.
2009-06-20, Sobota 00:12:20 +0200
Pan z wklejaj do kogo ma pretensje? Bo chyba mu się coś pomyliło.
Reszcie akademika o co chodzi? Koleś piraci na całego ( zbierał 2 lata na drogiego kompa to i na soft mógłby pozbierać ), a wy usprawiedliwiacie go? Jakby podkradał wam z lodówki codziennie jedzenie też byście ich usprawiedliwiali, że byli głodni?
2009-06-20, Sobota 01:04:43 +0200
E, dałem już o tym na joggu swoim :P
2009-06-20, Sobota 01:18:48 +0200
JEBAĆ WYKOP!
JEBAĆ PIRATÓW!
2009-06-20, Sobota 01:22:16 +0200
I tak was będziemy łapać onaniści.
2009-06-20, Sobota 01:49:53 +0200
"Wyraz niezadowolenia studentów PG: Odsłona druga". buahaha.
Studenci - doświadczyliście "wyrazu niezadowolenia" twórców oprogramowania. zabolało?
Spędźcie kilka lat nad pisaniem programu w 20 osób, a później przeczytajcie na wklejaj.pl "miałem tylko 500 GB programów, a ta chamska policja mi zabrała kompa, ojej.", to Was krew zaleje. Truskawki zbierać 2 miesiące w słońcu, a nie narzekać, że ktoś Was nakrył.
Cieszę się, ze i słuszne komentarze się pojawiają.
2009-06-20, Sobota 01:56:25 +0200
Pojawiają. Twój do nich nie należy.
Nikt nie miał "500 GB programów" - a na PG wymagane jest pisanie projektów pod matlabem. To wystarczy...
2009-06-20, Sobota 02:25:12 +0200
do atoman:
no dobra, nie 500 GB programów, ale cytuję:
500GB anime, muzyki, programy takie jak 3D Studio Max, Adeobe Premiere, Autodesk Maya, Autocad, Office, nielegalny XP którego nie zdązyłem zarejestrowac na MSDNAA
z tych programów tylko autocad i xp może okazać się niezbędny (do autocada jeszcze bym może nawet znalazł alternatywę darmową), chyba że autor był na kierunku "grafika 3d". Łącznie te programy stanowią niewielki ułamek z 500 GB więc znaczna większość to po prostu mp3, anime i inne nie wymienione przez autora.
"niezdążyłem zarejestrować na msdna" - no cóż.
Mój komentarz był słuszny choć nasycony osobistymi odczuciami. Nikt mi nie powie, że student musi mieć 500GB programów na dysku, żeby w ogóle mógł robić projekty na ćwiczenia.
2009-06-20, Sobota 02:29:04 +0200
Nie musi. Ba, dzięki MSDNAA sporo oprogramowania ma legalnego, jednak nie wszystko.
Mała anegdota sprzed paru tygodni - zajęcia na polibudzie, praca domowa - zrobić program komunikujący się z MS Office przez DDE. Sprzeciw studentów, bo nikt nie używa pirackiego MS Office (niedostępny w MSDNAA), wszyscy jadą na OpenOffice - "to sobie sami serwer DDE napiszecie" ;-)
2009-06-20, Sobota 05:13:14 +0200
Drodzy studenci: true crypt
2009-06-20, Sobota 13:27:55 +0200
ehh panowie, tego sprzetu i sesji szkoda :(:(:(
2009-06-20, Sobota 14:15:51 +0200
http://partiapiratow.org.pl/
2009-06-20, Sobota 18:32:59 +0200
Bad pikselow jest parę ;]. I nawet łezka jest z tego co widzę na poliku. Cóż, studenckie życie nie jest proste.
2009-06-20, Sobota 18:33:28 +0200
Bad pikselow jest parę ;]. I nawet łezka jest z tego co widzę na poliku. Cóż, studenckie życie nie jest proste.
2009-06-21, Niedziela 03:58:34 +0200
Czyli według kodeksu Karnego nie mogę udostępniać np. mp3, które mam zgrane na moim kompie. Ale czy mogę ściągać nie/legalnie tylko po to, by samemu słuchać. A jeśli karalne jest ściąganie plików mp3 lub filmów, to czy prokuratorzy i policja nie powinny ścigać tych, którzy udostępniają programy p2p. Udostępniając (rozpowszechniając) program p2p w Internecie podżegają do przestępstwa.
Z jednej strony przymyka się oko (policji) na podżeganie do przestępstwa, a z drugiej strony zostaje ukarany człowieka, który pobrał z neta program podżegający do przestępstwa i ściąga różnego kalibru pliki.
Jest jeszcze jedna ważna rzecz. Jeśli można ściągać pliki z neta tylko do własnego użytku, to należy zwrócić uwagę na programy /podżegające do przestępstwa/, czyli p2p. Jedne w czasie ściągania pliku już udostępniają już go innym użytkownikom. Inne natomiast programy /podżegające do przestępstwa/ udostępniają pliki innym dopiero po ściągnięciu danego pliku w całości. Znaczy to, że należy taki plik niezwłocznie przenieś na inny dysk, by program /podżegający do przestępstwa/ nie zdążył przekazać go innym zainteresowanym, którzy dali się sprowokować darmowym programom p2p.
Już wyobrażam sobie sprawę sądową, gdzie oskarżony, który znalazł się tam dzięki policji a później prokuraturze (szkoda że te instytucje nie wezmą się tak ochoczo np., za ojca Tadeusza, któremu już dawno powinno przedstawić się zarzuty, za tzw cegiełki na ratowanie Stoczni) , wnosi pozew przeciwko firmie, która udostępniając program p2p pośredniczyła w nielegalnym ściąganiu plików.
2009-06-21, Niedziela 11:13:05 +0200
ehhh, pamietam te czasy gdzie szlo sie luzikiem na meline w akademiku, teraz juz chyba nie tak latwo :(
2009-06-21, Niedziela 11:48:13 +0200
@Ares: Ściganie osób używających P2P to tak, jakby ktoś ścigał za dostęp do Internetu, lub za posiadanie noża. P2P służy do wymiany danych, zaś rodzaj danych zależy od samego użytkownika.
A tak swoją drogą - w kilku państwach próbowano już ścigać twórców oprogramowania P2P, bo przecież w przypadku scentralizowanych rozwiązań "klient-serwer" znacznie łatwiej kontrolować legalność wymienianych danych.
2009-06-21, Niedziela 18:08:56 +0200
wp.pl pisze o nalocie:
http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Policyjny-nalot-na-akademiki-w-Gdansku,wid,11233206,wiadomosc.html
2009-07-14, Wtorek 16:05:29 +0200
Z tego co czytałem łapali tylko desperatów. Wyraz niezadowolenia? Jak się ma wybiórczą moralność to nie ma co się dziwić że kogoś złapali. Bo polskie przymykanie oka (które popieram), ma swoje granice (co także respektuję). Jak ukradniesz ze sklepu cukierka lub chleb to Cię nikt do więzienia nie wpakuje, ale są granice bezkarności.
Udostępnisz 1-2 pliki - nikomu się nie będzie chciało Ciebie łapać. Udostępniasz 2 TB to sam jesteś sobie winien.
2009-12-17, Czwartek 01:09:24 +0100
ktos oglądał fight club